جشن فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی ۹۷ دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود سه شنبه ۱۴۰۱/۳/۱۷ برگزار گردید تکراری 0

0

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی ۹۷ دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود سه شنبه ۱۴۰۱/۳/۱۷ برگزار گردید تکراری 0

 

​​​​​​​در این جشن باشکوه که با همت دانشجویان و حمایت دانشکده برگزار گردید پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله  مجید و پخش سرود ملی رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود ضمن عرض خیر مقدم به حضار در سخنرانی خود مطالبی را به سمع و نظر آنان رسانید.


 

رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود اظهار داشتند در آیات تلاوت شده بیان گردید که خداوند اول و آخر و ظاهر و باطن است و بر هر چیزی ( چه آشکار و چه پنهان) آگاه است! دانشجویان عزیز اگر در زندگی به این مسئله توجه کنیم همیشه خود را در محضر خداوند خواهیم یافت و قطعا چنین انسانی از لغزش مصون خواهد بود، دکتر یوسفی افزودند در زندگی و کار به سه اصل توجه کنید قبل از هر چیز خدای متعال را بر اعمال خود ناظر بدانید، دوم به وجدان بیدار خود رجوع کنید و تلاش کنید وجدانتان از عملکردتان راضی باشد و سوم اینکه زحمات و هزینه زیادی را که والدین، معلمان، اساتید و دولت برای شما متحمل شده اند و مهمتر از اینها عمر ارزشمندی را که صرف آموختن علم کرده اید هدر ندهید و فرد مفیدی در اجتماع باشید. دکتر یوسفی افزودند باعث افتخار است که دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود توانسته است با توکل به خدا، زحمات اساتید و همت دانشجویانش علیرغم تعداد نسبتا کم دانشجو در دانشگاه رازی و در صحنه علمی کشور بدرخشد و سهم درخور توجهی در میان دانشجویان نخبه و برتر در سالهای متمادی به آن اختصاص یابد.دکتر نورالدین یوسفی در پایان افزودند اگر خدماتی به دانشجویان صورت گرفته وظیفه مدیریت و پرسنل دانشکده بوده و اگر دانشجویان درخواستی داشته اند و صورت نگرفته است قطعا به خاطر بی توجهی نبوده بلکه از توان دانشکده خارج بوده است. دکتر یوسفی از تلاش و زحمات تمامی استادان و کارکنان دانشکده در خدمت رسانی به دانشجویان تشکر و تقدیر نمودند.



 سخنران بعدی مراسم جناب آقای دکتر محسن یار احمدی رئیس سابق دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود بودند. دکتر یاراحمدی اظهار داشتند علاوه بر نکات ارزشمندی که جناب آقای دکتر یوسفی بیان فرمودند به شما دانشجویان عزیز توصیه می کنم به عنوان کارشناسان حوزه های مالی و مدیریتی ( حسابداری، مدیریت مالی و مدیریت بازرگانی) تلاش کنید از دانش خود در زندگی بهره مند شوید. سرمایه گذاری و پس انداز را در برنامه کاری خود بگنجانید و بدانید که پس انداز و سرمایه گذاری هرچند اندک باشد میتواند با مرور زمان موفقیت های بزرگی را نصیب شما کند.


 در ادامه مراسم برنامه های مفرح طنز؛ نمایش، مسابقه دانشجویی، اهداء لوح سپاس به دانشجویان فرهیخته و قرائت سوگندنامه فارغ التحصیلی توسط دانشجویان اجراء گردید.

مجری گری این جشن دانشجویی را خانم صامتی ( از دانشجویان فرهیخته ) بر عهده داشتند که بسیار موفق بود.




​​​​​​​


 


 

 


 


 


​​​​​​​


شناسه : 10442124